Štítky

pátek 15. listopadu 2013

First snow

Snow, snow, snow and my converse!

Nadpis mluví za vše! 
Dnes když sem jako každé ráno jela už v půl 7 do školy sem skrze okno narvaného autobusu viděla padat první vločky. pro někoho kdo nesnáší sníh, vyloženě děsivý pohled. Ale zároveň vtipný! Jelikož o 2 zastávky dál nastoupili mé kamarádky a kamarád s naprosto mokrými vlasy a já byla hezky v suchu.
Ovšem oni dál pokračovali metrem a já se na Dejvické vydala do autobusu směrem na letiště. A tak sem čekala na bus č. 119 a ten přijel během 3 minut. Ale jelikož se do něj nahrnulo mraky lidí tak sem tam se svou 185 centimetrů vysokou kamarádkou čekala na další a v converskách mi skoro umrzli nožičky. 
Ano, můj geniální nápad: Když nemrzne si vzít conversky, ale místo mrznutí rovnou sněží. Myslím že sem se s těmi boty zase do dubna rozloučila.
Tak jedna má dnešní ranní příhoda. O prvním pražském sněhu. A sem tedy moc ráda že můj facebook nezaplavila zpráva že sněží. Ale asi 7 těchto statusů sem zaznamenala. 
No já bych nejradši zavedla aby sníh napadl 3 dny před Vánocemi, vydržel do půlky ledna a pak roztál a uvítala bych 20ti stupňová tepla.
November's First Snow at Julia S. Pinterest
Co vy a sníh? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář. <3