Štítky

sobota 21. září 2013

School, school, sleep and school!

Taky na vás tak doléhá nový začátek školního roku? 
Že ne? Tak to vám závidím...
Ano, nastoupila sem na střední školu a je to... jiné? Asi ano, je to jiné!
Byla sem zviklá chodit do školy 10 minut před zvoněním a vstávat v půl 7, ne o hodinu dřív. Byla sem zvyklá s každým mluvit na rovinu, protože sem všechny znala... teď mi přijde divné že o celé třídě skoro nic nevim.
Je to tam zajímavé! 
No nechci vám otravovat život nedůležitými věcmi o mé škole...
Napadlo mě, že bych mohla sestavit list- Things what i want! 
A nebo bych to mohla nazvat jednoduše- Whislist!
 (Nad názvem zapřemýšlím)




whislist!

whislist! by clairinka featuring a light blue long sleeve shirt

Takže tady jsou věci za měsíc září.
Věci které bych asi opravdu chtěla!
1. Džínová košile- Denně s ní výdám lidi na ulici, ve škole a i mezi kamarády... prostě a jednoduše: Chci jí!
2. Kabát- Ten je pro mě docela důležitý. Musím si na zimu koupit nový, takže ten v nejbližší době určitě bude.
3. Batůžek- Neříkám že ho určitě budu mít, ale opravdu hodně se mi líbí.
4. Chelsea Boots- Bez těchto bot tento podzim nepřežiju! Chci je! A budu je mít! A jestli ne tyto tak aspoň podobný.
5. Podzimní bundička- Na podzim by se mi docela hodila, ale když nebude, přežiju.

Tak toto je pár věcí co bych chtěla.
Co si myslíte o tomto nápadu se seznamem? 

1 komentář:

  1. jsem ze školy fakt šíleně unavená, v posledním týdnu se mi stalo, že jsme fakt každej den zaspala budík, hrůza :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář. <3