Štítky

pátek 9. srpna 2013

Hello!

Hello!
Tak chtěla bych vás přivítat na tomto blogu! Je zde už delší dobu, ale já sem se rozhodla pro menší rekonstrukci a takřka od nového začátku! 
Takže VÍTEJTE...
Na tomto blogu najdete převážně deníček 15 leté dívky která v září nastupuje na střední. Dívky která má nadevše ráda své přátele a rodinu, která miluje blogování a jen takové to lenošení doma u telky s nějakou disneyovkou a pizzou. Také miluji nákupy a den strávený v centru Prahy. Ráda trávím čas na facebooku a psaním si s kamrádkami nacházejícími se na druhé straně republiky, ale vždy si najdu čas na realný svět. 
Jsem poměrně ukecaná a ráda sem středem pozornosti, úplně nejvíc mě baví bavit své kamrády a rozesmívat je. Nejsem typ člověka co by seděl sám v koutě, sem společenská, občas až moc. Nerada se hádám, možná také proto že to neumím a když sem hodně naštvaná začnu brečet... nesnáším se za to! Stejně tak se nesnáším za to, že soudím lidi podle vzhledu a když mi někdo třeba 3krát ublíží tak já mu vždy odpustím.
Na světě nejvíc nemám ráda namyšlené lidi, i když občas mám sama ego jako vrata od stodoly, ale spíš si z toho dělám srandu a šichni to berou a smějí se tomu. Nemám ráda pavouky a sníh! Ano sníh, nemám ráda prostě hodně sněhu protože se ho bojim... paradoxně mám docela ráda lyžování! 
Jo lidé říkají že sem střelená :D
Už mě nijak nenapadá co bych o sobě mohla říct, ale promyslím to a ještě na toto téma napíšu pár článků, abyste věděli jaká bláznivka toto píše. No to bude asi všechno, takže...
Arivederci!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář. <3